No heu entrat (Entrada)

Notícies del lloc

IX Paralimpiades de Sagunt
per CEE Sant Cristofol - divendres, 2 desembre 2016, 23:05

Hem participat en les Paralimpiades organitzades per l'Ajuntament de Sagunt.
Han col·borat en l'organització l'alumnat de l'IES Jorge Juan i han gaudit de l'esdeveniment els següents centres:

CO Socoltie, CO Sant Cristòfol, AVOCAM, Nuestros Hijos i CEE Sant Cristòfol.

Paralimpiada
Paralimiada

CEE Sant Cristòfol participa en un projecte europeu sobre l'autisme
per CEE Sant Cristofol - dissabte, 14 novembre 2015, 23:41

CEE Sant Cristòfol participa en un projecte europeu sobre l'autisme (SMART-ASD)
Representants de Conselleria d'Educació i de l'Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i la Comunicació (IRTIC) de la Universitat de València han presentat el projecte SMART-ASD, una iniciativa finançada pel Programa Erasmus + de la Comissió Europea, destinada a millorar l'educació i la comunicació dels alumnes amb autisme i/o dificultats d'aprenentatge amb l'ajut de tecnologies innovadores.

Dirigit pel IRTIC, en el Parc Científic de la Universitat, l'objectiu principal del projectes el desenvolupament i l'avaluació experimental de programari i protocols de suport a professionals i familiars implicats en l'educació de xiquets amb dificultats d'aprenentatge, quins aprendran a determinar els solucions tecnològiques més adequades en cada cas.

El projecte, iniciat al setembre de 2015 i vigent durant dos anys, compta amb una subvenció de prop de 250.000 euros de la Unió Europea.

Participen en *SMART-*ASD un total d'onze investigadors d'Espanya, Turquia i Regne Unit.
L'acte ha estat presentat pel Director General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme (CEFIRE), Rubén Trenzano, el vicerector de Relacions Internacionals i Cooperació de la Universitat de València, Guillermo Palao, els investigadors Marcos Fernández i Gerardo Herrera, tots dos del IRTIC, entre altres representants de les institucions col·laboradores del projecte: Universitat de València, (IRTIC), Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, Generalitat Valenciana, Autisme Burgos “L'Alba” Escola, Fundación Aucavi, Mira'm Fundació, CEE Sant Cristòfol, Konya Il Milli Egitim Mudurlugu (Konya Government), Turkey, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Turkey, Selcuklu Ogr Fatma Menekse Ozel Egt Is Uygulama Mer, “FatamaSchool, Turkey, Ataturk Ilkokulu. “MeramSchool, Turkey, University of Bath, United Kingdom.
Video Musical del nostre centre
per CEE Sant Cristofol - dimarts, 17 juny 2014, 23:40

Video Musical del CEE Sant Cristòfol 2014

Lip dub

Omet Calendari

dl dt dc dj dv ds dg
Omet Esdeveniments pròxims

Esdeveniments pròxims

No hi ha esdeveniments pròxims.
Omet Lip-Dub del Centre

Lip-Dub del Centre