No heu entrat (Entrada)

Notícies del lloc

Viatge a Millau
per CEE Sant Cristofol - diumenge, 10 juny 2018, 10:59

El alumnes CEE Sant Cristòfol cada dos anys realitzen un viatge a la ciutat de Millau. El nostres alumnes han passat aquesta ultima setmana en Millau. Gràcies a la col·laboració econòmica de l’Ajuntament de Sagunt.

Aquesta activitat suposa per a nosaltres, professionals de l'educació, un repte, un fascinant repte. Suposa trencar les barreres físiques i arquitectòniques que tanquen als nostres alumnes/as en un centre d'educació especial i específic i integrar-los dins de la societat, almenys aqueix és el nostre esperit i aconseguir-ho el que ens anima.

Ho fem per la via de l'oci i el temps lliure i l’intercanvi amb l’alumnat del Centre Puit de Calés de Millau, generant una convivència entre el nostre alumnat i els professionals. Per açò desitgem que l'oci i el temps lliure mai no signifiquen una àrea de marginació sinó una àrea de desenvolupament i inclusió.

És una activitat globalitzadora que ens permet abastar àmbits del desenvolupament integral del nostre alumnat que en l'espai físic de l'escola no podem.

És una eina útil per a la maduració com a individus dels nostres xiquets i xiquetes, tant en l'afectiu i intel·lectual com en la seua socialització. Fomenta l'adquisició de coneixements nous als quals aquests xiquets i xiquetes tenen poc i difícil accés.

Ens permet una experiència de convivència amb la població de Millau que aprofundeix i enriqueix els llaços afectius ja existents. Al mateix temps els ajuda a afermar-se o a avançar el nivell de sociabilitat aconseguit per cada xiquet i xiqueta.

El viatge els proporciona anar més enllà del seu entorn immediat, rutinari en la majoria dels casos, de conèixer l'àmbit del desconegut, del llunyà, aliè, estrany.

En conclusió, l'escola i la família han de preocupar-se que els xiquets, i els nostres amb mes esforç, puguen adquirir experiències significatives i de captació directa. Per al xiquet tenir experiències de captació directa significa participar com a persona, i no com a escolar, en les activitats que desenvolupen les persones que viuen al seu voltant. Com més ampli siga l'espectre d'aquestes activitats i com més vives i reals resulten, tan millor seran per al creixement global del nostre alumnat.

Els nostres alumnes han fet l’intercanvi amb el centre IME Puit de Calés de Millau. Han pogut conviure i realitzar activitats conjuntes. Han pogut gaudir de l’entorn d’una ciutat com Millau. Visitant entre altres llocs, les instal·lacions esportives del riu Tarn, la Torre dels Reis d’Aragó, els Museus de Ceràmica i del Guant, el viaducte, les coves de Roquefort, i els carrers històrics de la villa de Millau.

Gracies també al Lycée Jean Vigo que ens ha acollit en les seues instal·lacions, al Comitè de Jumelage de Millau, amb el nostre entranyable i eficaç Jacques Cohen, a l’IME Puit de Calés i reiterem el nostre agraïment a Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Sagunt per la seua col·laboració, sense la qual no hagueren pogut realitzar aquest viatge.

Viatge a Millau

Eleccions Consell Escolar 2017 / Elecciones Consejo Escolar 2017
per CEE Sant Cristofol - diumenge, 22 octubre 2017, 10:57

Us convidem des del Centre a participar activament, i que entre tod@s aconseguim una major qualitat en el procés educatiu dels vostres fill i filles.

Os invitamos desde el Centro a participar activamente, y que entre tod@s logremos una mayor calidad en el proceso educativo de vuestros hijo e hijas.

IX Paralimpiades de Sagunt
per CEE Sant Cristofol - divendres, 2 desembre 2016, 23:05

Hem participat en les Paralimpiades organitzades per l'Ajuntament de Sagunt.
Han col·borat en l'organització l'alumnat de l'IES Jorge Juan i han gaudit de l'esdeveniment els següents centres:

CO Socoltie, CO Sant Cristòfol, AVOCAM, Nuestros Hijos i CEE Sant Cristòfol.

Paralimpiada
Paralimiada

Omet Calendari

dl dt dc dj dv ds dg
Omet Esdeveniments pròxims

Esdeveniments pròxims

No hi ha esdeveniments pròxims.
Omet Lip-Dub del Centre

Lip-Dub del Centre